Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 komplimenter i bøtter og spann for magen din. var innom hjemmesiden din, og det må jeg virkelig så.. kjempe flotte bilder. Spesiellt de siste. jeg så på bildene og bare ventet på et bilde hvor gubben din holdt brystene istedet for deg, og jammen dukket det opp også.. hehe. artig. Min søster går mediafag og skal utdanne seg til fotograf.. hun skal ta en serie bilder av meg når det gjennstår et par uker til termin.
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Å, signerer den Duracellgirl!! :-) En nydelig mage du har, Chicka!! :-) Utrolig fine bilder, fint å kjenne noen som kan ta sånne bilder hjemme i stedet for å bruke masse penger på å gå til fotograf!! :-) Nydelig! Gleder meg til vi skal begynne å ta bilder igjen! :-)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Åååå.... Næmmen! Så koselig å få ros da:) Selvfølgelig er jeg jo kjempeglad for å få tatt bildene, og det er jo ekstra kos når noen andre og likte de:) Jeg har faktisk fått en fra jobb til å ta de! Han er ikke noen fotograf, menn har rimelig bra utstyr da.. OG nå skal han hjelpe emg og redigere de og slikt også... Fjernet litt skygger, og gjøre de svart hvitt osv!! Jeg anbefaler ALLE å ta slike bilder ja.. Var RIMELIG redd på onsdag forrige uke når jeg ble innlagt på føden for mulig SF, og jeg IKKE hadde tatt bilder ennå Hehe.. Da hev vi oss rundt kan du si =) Tuuuusen takk for komplimenter=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå