Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har vært kostant forskjølet i hele vinter og nå er det verre enn verst. Jeg var visst sånn når jeg var liten også.... har vært hos lege mange ganger på grunn av surkling i brystet og vondt i halsen i tilllegg. Men det er ikke noe å gjøre- huff syntes så synd på han.

Nå er det blitt skikkelig ille - snørra er grønn og tjukk og han har fått øyekatarr i tillegg (og i helgen hadde han feber også). Ikke greitt dette. Klarte å kjempe meg til medisiner på legevakta etter 3 dager med øyekatarr.. men det ser ikke ut til å fungere så veldig bra :( Er så lei meg for gutten sin mine vegne. Han er stort sett blid stakkar.

Huff vet ikke hva jeg skal gjøre- hvor lenge kan de gå sånn? Han har gått sånn i 1 uke nå uten forbedring :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min har også vært konstant forkjølet siden han var ca 6 mnd. Han er nå snart 2 år. Siste 5 mnd har vi merket at forkjølelsene har blitt mindre og at han ikke har blitt så dårlig. Legen vår sier det er noe vi får regne med og at han er den typen. Han vil "vokse" det av seg etterhvert. Utroligt slitsomt mens det står på.

Har en veninne som jobber på legekontor og en annen veninne som jobber på legevakten og de sier begge to att det har vært ekstremt mye forkjølelser hos barn og voksne denne vinteren.

God bedring til gutten din.

Skrevet

min lege sa at ingen forkjølelse varer i en mnd (min hadde hatt det)

Han skrev ut resept på allergimedisin til han, og vips så var forkjølelsen borte!

Skrevet

Min lille snupp har ikke vært forkjølet siden jeg begynte å gi Sambucol Kids til han. KJøpes på helsekosten og her helt supert. Spesielt utviklet for barn - og er med å bygge opp imunforsvaret. Inneholder bl a rød solhatt og svarthyllekstrakt. Prøv det - og god bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...