Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 legen sa det var normalt at det flatet ut men er jo langt under det grønne feltet nå....... hadde dere blitt lii urolig??
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Hmm...jeg hadde nok blitt litt fundersam! Ville ringt føden og snakket med de der...de har mer erfaring med slikt enn en allmenlege!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 ikke så lenge siden jeg var på UL- (25mai) alt så bra ut da..... har jo ikke lyst til å virke hysterisk heller.---- har ringt en del ganger tidligere for jeg var så redd i begynnelsen.... :-/
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 mitt sf mål var 33 cm i uke 35 å mitt har flatet ut noe volsomt,lå langt over normalen jeg da..men skal alikevell på ny kontroll på fredag for å se om jeg har vokst noe... blir ny ul vist jeg fortsetter å dale nedover sa jordmor,men jeg håper no ungen kommer snart jeg da, er jo 4 uker igjen... du kan ringe føden å høre me de ang.sf målet ditt,allt er sikkert bra men d er jo greit å få litt klarhet i d å få ekstra sjekk:O)bedre å ringe en gang for mye enn for lite... lykke til iallefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå