♥ McQueen♥ Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 19 dager før termin meldte lille Emil sin adkomst. Litt før klokken 06.00 fredag morgen gikk vannet. Jeg ringte KK og de sa jeg bare kunne legge meg og sove videre. Og kontakte de igjen i 18 tiden om riende ikke hadde begynt. Klokken 11 begynte riene og jeg ringte KK igjen i 12 tiden og spurte om jeg kunne komme siden riene kom fortere og fortere. Jeg fikk beskjed om at det ikke var vits å komme før de var regelmessige. Om jeg kom kune jeg risikere å bli sendt hjem igjen. Jeg kommer uansett sa jeg. Klokken 13.15 var vi inne på Storken og jordmor skulle undersøke meg. Nå var det på tide du kom inn her ja. Jeg lå litt i badestampen en god stund og dette hjalp mye. Etter en stund der begynte press riene og jeg mått opp. Klokken 16.01 så Emil dagens lys:) Alt var over på kort tid og både jeg og sambo hadde en fin opplevelse, selv om det var vondt når det sto på...
Nina-med passasjer Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 gratulerer:) heldigris som har fått den lille prinsen din.venter på min nå
Karma! Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 gratulerer! har termin dagen etter deg så nå er det bare å forberede seg.... iiiiik =)
minimegogtrollet Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 gratulerer så mye:-) godt at alt gikk bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå