Gjest Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 lillegutt er så utrolig nyskjerrig, og nekter å ligge, så lenge han ikke skal såve.. hva burde jeg gjøre.. la han hyle og skrike, eller la han sitte? hva burde han kunne gøre, før det er ok, å la han sitte?
Mille** Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Du kan jo ha vognen litt høyere enn liggestilling, så den blir som en vippestol ca. Ellers bør man ikke sette de opp før de kan sette seg opp selv på gulvet.
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 hvis jeg holder føttene hannes, setter han seg opp.. litt ubalanse ennå.. men det blir bedre. bruker ennå den baggen, altså den bare ligge delen til vognen.. jeg burda kanskje bytte den ut, til sitte delen, og så bare ikke ha den så høyt..
Mynona Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Hvor gammel er han da? Mi begynte så smått og sitte rett etter 6 mnd. Da skiftet jeg til sportsvogndelen, og hadde den på det midterste hakket i begynnelsen.
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 han er bare 4 månder, men har fysikken som tilsvarer en på 6 månder..
Mynona Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Du vet sikkert best selv. Hvis han setter seg opp når han er 4 mnd, er han jo tildlig vel? Mi er 8 mnd, og har såvidt begynt nå. Jeg vil hvertfall tro det går greit for korte stunder av gangen. Traff forresten en klassevenninne (som nå er utdannet fysioterapeut) med sin gutt på under 4 mnd sittende i sportsvogn. Ble litt overrasket når jeg så det, men tenker hun må jo vite at det går bra...hun som er fys terapeut og alt mener jeg...
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 han har hele tiden vært tidlig ute.. 6 ukers kontr, hadde han kontroll, som en på 3 månder. da han var 3 månder, snudde han seg fra rygg til mage+++ tror jeg sklal bytte til sportsdelen... får håpe jeg ikke får så stygge blikk fra andre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå