Helga-Marie Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Jeg er 16 uker gravid og sykehuset i Tønsberg har mistet meg ut av data systemet! Skulle til ultralyd denne mnd men blir i juli!! Å vi som skal på FERIE.Jeg måtte ringe legen min for å få ny henvennelse når det er sykehusets feil,blir ill sint jeg!
Løyyypeeee!! Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Jeg synes du skal ringe til sykehuset og forklare situasjonen når du har fått time, evt. før, og spørre om det ikke kan være muligheter for at du kan få en time som er tilpasset feriplanene deres. Hvis du vet at henvisning er sendt fra lege, synes jeg du bør stå på for å få en time når dere er hjemme. Lykke til!!
ano`num *17.03.10* Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Det er ikke bra å få ul så sent! Da har barnet startet å vokse i et mer eget tempo. Så det er vanskelig å få korrekte mål og sette termin på. Skal du vente til neste mnd blir du jo over 20 uker. Det er ofte rot med henvisninger. Desverre. Men er du helt sikker på at legen faktisk har sendt den? At den ikke ligger igjen i ei hylle på kontoret?
Helga-Marie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2007 Jeg snakket med legen i går.Han hadde sendt henvisning 18 mai.snart en mnd siden altså!! Men han fortalte at de på sykehuset roter så forferdelig!!Jeg blir litt redd jeg da.Har faktisk ikke hørt noe hjertelyd enda engang!Skal til jordmor i morgen,blir spennende!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå