Gå til innhold

Svigemor er gal!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Seriøst, dette er ikke helt normalt! Ville dere funnet dere i dette?

Min svigemor har brukt mine personopplysninger, tatt fra papirene til min samboer, for å få mine kontoopplysninger!!! Hun har ansvaret for han sin økonomi(!!!!! han er for lat til å gjøre det selv) og vi har lån sammen, (alt står på meg, han er bare medlåner), derfor mener hun at det er greit!

Men hæææææ liksom, jeg har ikke gitt henne tillatelse til å bruke mitt personnr til noe!!!

Det verste er at min samboer, snart eks... synes at det er greit, og ble forbanna på meg for at jeg ble sur på hans mor!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-O

er det i det hele tatt lov???

Skrevet

Det hørest ikke helt lovlig ut....

Slik informasjon er jo konfidensiell, som det heter på fint tror jeg...

Ville ha ringt banken din jeg, og hørt hva de hadde å si til sitt forsvar iom at de har gitt ut sånne opplysninger!

Skrevet

Hadde jeg aldri funnet meg i! Sett ned foten! Hvorfor kunne hun ikke konferert deg? Og dersom hun har fått opplysninger fra banken, burde du rette en pekefinger til dem også.

Skrevet

Ja, enig med deg. Dette var vel litt i overkant. Det er jo ikke vanlig at man bare henter info uten å snakke med den det gjelder først. Lån eller ikke lån. Det har jo med respekt for hverandre å gjøre. Kanskje hun heller kunne ha brukt tid og energi på å lære sønnen sin enkle budsjettoppgaver.

Tror jeg hadde blitt rasende og litt til.

Stå på ditt.

Skrevet

Har snakket med banken og de beklaget dette og sa at de er mennesker som gjør feil de også, de kan ikke se den som ringer, og den enste måten hun ville fått disse opplysningene er ved å si hun var meg.

Men at hun er gal det visste jeg, men at min samboer blir sint på meg!! Faktisk dette utløste at vi nå ikke er sammen lenger, han bare bor hos meg til datteren vår begynner i bhg i aug, han er hjemme med henne, jeg jobber. Og vi venter en til i desember!!

Litt oppgitt nå jeg!!

Skrevet

du har vel ikke tilfeldigvis en svigemor som ikke er norsk?

Skrevet

Hehe, nei de er fra Irak!

Skrevet

ikke rasistisk ment assa, men har en svigemor fra chile og sånn du beskriver forholdet mellom samboer og moren hans hørtes nesten akkurat ut som jeg har det,... =)

Skrevet

hehe..regna med det var noe sånt noe ja. utolig slitsomt hvordan forhold mellom mor/sønn kan være til tider. mamma har alltid rett, og alt mamma gjør er riktig! slitsomt!

Skrevet

Bra du har bein i nesa! Enkelte svigermødre kommer aldri over ammestadiet. Kanskje en trøst for deg at du er ikke alene. Men jeg synes jo det er fryktelig trist at dette skal gå ut over forholdet mellom samboeren din og deg, og da også barna. Samboeren din burde innse at det er du og barna som er familien hans nå, og at det er dere som har førsteprioritet. Han har jo faktisk et ganske stort ansvar overfor dere. Håper det ordner seg for deg!

Skrevet

Må bare skyte inn at jeg har en indisk svigermor. Hun kjefter på sønnen sin i tilfelle han ikke er grei mot meg. Bare sånn for sikkerhets skyld.... Hun er alltid på min side . He he he ....

- Men så er min mor alltid på hans side...så det jevner seg ut ;-)

Skrevet

Er jo faktisk banken også som har gjort feil her da... trodde ikke det gikk ann slik jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...