miss_chica Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 bestilte den på lørdag fra rudo i oslo, og fikk vite at det skulle ta ca 15 uker før jeg fikk den. Men den har ankommet lageret allerede! Kult! Nå gleder jeg meg! For dere som lurer så bestilte jeg emmaljunga city cross med citybag i svart =)
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Hei og grattis med vogn=) Jeg har City Cross med Citybag.. Og den er bare kjempegod. Den er lett å trille, lett å svinge.. ja jeg er kjempefornøyd.. Vi tok vår i junglepink=)
miss_chica Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 åå..så bra! sist jeg hadde vogn hadde jeg brio så gleder meg masse til å prøve noe nytt! morro at de "15 ukene" jeg måtte vente på vogna tok 3 dager =)
kokelimonke Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 den har jeg og, gleder meg til å bruke den! men, så at det er sånn myggnetting integrert i kalesjen til sportsdelen, og da passer jo ikke den til citybagen, kjøper dere egen myggnetting til bagen eller går det an å bruke kalesjen til sporstdelen på bagen?! eh, bli litt rotete dette men...
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Så gøy =)))) Gralla =) Jeg kjøpte min i uke 26 jeg, hehe....så må vel tørke støvet av den, har stått på gangen klar til bruk i 13 uker , hihi (Har emmaljunge duo kombi her hjemme....farge:Pasific ) =)))
Nusse_83 Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Det er så gøy med vogn. Jeg har kjøpt Emmaljunga sports combi i sort og sølv og er kjempefornøyd. Gleder meg til å prøve den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå