Peika Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Både jeg og sambo er studenter, men har hatt småjobber i løpet av de siste månedene. Må man fylle ut alt om dette i søknad om engangsstønad? Gjelder egentlig både punkt 4 og 5 i søknaden, hvis noen kjenner skjemaet godt:) Punkt 4 gjelder arbeid og inntekt, og punkt 5 gjelder stønadsperiode. Disse punktene gjelder vel egentlig for søknad om foreldrepenger eller? Skal jeg bare la de stå tomme? Skjønner ikke hvorfor de ikke har et eget lite skjema for engangsstønad, istedet for felles skjema med foreldrepengestønaden... Noen som vet?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Du skal kun fylle ut del 1 av skjema ihvertfall. Jeg oppga ingen intektsopplysninger, de henter de opplysningene de skulle trenge fra ligningskontoret. Når man søker om engangsstødnad så er det fordi du ikke har opptjent rett til endre stødnader og da er det ikke nødvendig med disse opplysningene. Om jeg husker rett fylte vi ut navn,adresse,termin,sivil status. Ikke noe mer tror jeg.. Husk å sende med bekreftele på at du er 26 fullgåtte uker. dette får du hos jordmor eller lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå