Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Leste inne her at ei jordmor sa at man kunne sette igang fødselen ved å massere brystvortene over litt tid (10 til 20min). Noen som har erfaring med det??? Hva tror dere om et glass rødvin og bryststimulering???
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Tror faktisk litt på detta jeg.. Når jeg prøver får jeg kynnere, og det er stort sett det eneste kjærringrådet som har noe som helst effekt på meg. Om ikke fødselen setter igang er jo kynnerne med å modne og forberede. Det jeg syntes er dumt er at de blir så såre, så det er sikkert lurt meg litt olje. Når det gjelder rødvin har jeg ikke tro på det, det er jo påvist at alkohol er skadelig. Ville ikke gitt gutten min et glass vin utenfor magen så derfor lar jeg det være inni magen også!
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 jeg har holdt på med bryststimulering i en uke, noen min hver kveld. har ikke sovet inatt pgr av rare "tak" i ryggen som sprer seg nedover lårene. er sikkert helt tilfeldig men kan jo være noe modning på gang. har ikke hatt en eneste kynner i hele sv.skapet, ikke som jeg har kjent ihvertfall. så kanskje dette er masrier eller sterke kynnere....? dette med rødvin tror jeg er bare tull jeg da men...da har jeg mer trua på sexen :-D
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Takk for bra svar. Det med olje var bra du sa, for jammen blir det fort sårt. Jeg hørte en gang at et glass med vin er sunt...Har ikke prøvd det for tenker på bebien, men mange har så mange forskjellige meninger om det.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Legen min sier nei til alkohol, men vet om jordmødre som anbefaler gravide å ta et glass musserende vin,
Louise-and3girls Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Jeg var hos jordmor i dag og hun anbefalte meg å massere brystvortene med olje i ca 10-20 min. av gangen. Hun mente det var vel så bra som å ha sex. Det kan faktisk sette i gang fødselen. du fremkaller rier. Det er også vanlig å gjøre det under fødselen hvis riene stopper opp.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 jeg er så sår på mine kunne ikke tenke meg ta på de--- hvertfall ikke i flere min! hehe tror jeg legger dette rådet på hylla =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå