imsdal med julesmak Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Hendelser, musikk, filmer, mat, snop, drikke osv. osv.
It's all about me Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Jeg husker at Postgirobygget herjet Norges med Melis da )
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Husker skolevalget jeg. Hehe. Var det ikke en slags brus som het Shio i 1997? Den var god! Også en sånn rosa pinne-is som lagde bruselyd (jada) når man spiste den.
Guttemamman:-) Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Hvis du ikke bare er nysgjerrig på hva vi husker da så kanskje du kan bruke noe her: http://no.wikipedia.org/wiki/1997
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Jeff Buckley døde, Blur ga ut en ny plate, Vålerenga vant cup finalen, boka Karnas arv kom ut, U2 spilte i Oslo...Titanic ble lansert (Urk) og Kundun av Scorsese....og dvd kom. Var på Roskilde:=)
Rødstrømpe Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Husker at Diana døde.Hun ble nemlig begravet samme dag som jeg fikk min første gutt,6.september.
Mille** Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Jeg husker at Diana døde, jeg ble gravid og spiste masse maryland cookies og drakk cola. Hjalp kanskje ikke så mye da. ;o)
haater husarbeid Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Jeg var ferdig sykepleier og jeg hadde vært sammen med forloveden min ett år. Resten husker jeg forsvinnende lite av, men så har jeg teflonhjerne også da.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 Da var jeg 11 år, og Spice Girls var store...møtte nemlig Mel B på flyplassen!
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 jeg ble i lag med den mannen jeg nå er gift med )
Kakeåndsen Skrevet 12. juni 2007 #11 Skrevet 12. juni 2007 hmmm... jeg var russ. Spice girls ja. Helt tomt når det gjelder det du spør om, men husker hva jeg gjorde.....
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #12 Skrevet 12. juni 2007 Jeg var 20 år, studerte på UiB, bodde i kollektiv og levde livet ;-) Husker ellers dessverre lite - he he...
Sjefsmegga Skrevet 12. juni 2007 #13 Skrevet 12. juni 2007 Et år jeg helst vil glemme...ble gravid da.. fikk gutten min mai 98...enda godt det kom noe godt utav 1997...i det minste..
Peach tree Skrevet 12. juni 2007 #14 Skrevet 12. juni 2007 Jeg var 14 år, hørte på Puff Daddy's "I'll be missing you", Prodigy og Backstreet Boys, så Men In Black på kino, drakk Shio med ferskensmak, gikk på disko på ungdomsklubben og var oppover ørene forelska i en på skolen hele året. Kunne jeg valgt et år å leve om igjen, så ville det vært 1997.
Northernlights Skrevet 12. juni 2007 #15 Skrevet 12. juni 2007 Da sluttet jeg sykepleierutdanningen min etter bare 1 år,-Diana døde,og gutten min ble unnfanget samme natta hun omkom. Jeg flyttet til USA. Og husker jeg angret fælt etter bare noen få uker. Skjebnesvangert år for meg,som jeg egentlig helst bare vil glemme.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. juni 2007 #16 Skrevet 12. juni 2007 Ble sammen med verdens beste gutt.. Måtte avlive hunden vår.. Var på en fæl ferie til Tyrkia..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå