Gå til innhold

Hva husker du fra 1997


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hendelser, musikk, filmer, mat, snop, drikke osv. osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker at Postgirobygget herjet Norges med Melis da :o)

Skrevet

Husker skolevalget jeg. Hehe.

 

Var det ikke en slags brus som het Shio i 1997? Den var god!

Også en sånn rosa pinne-is som lagde bruselyd (jada) når man spiste den.

Skrevet

Jeff Buckley døde, Blur ga ut en ny plate, Vålerenga vant cup finalen, boka Karnas arv kom ut, U2 spilte i Oslo...Titanic ble lansert (Urk) og Kundun av Scorsese....og dvd kom. Var på Roskilde:=)

Skrevet

Husker at Diana døde.Hun ble nemlig begravet samme dag som jeg fikk min første gutt,6.september.

Skrevet

Jeg husker at Diana døde, jeg ble gravid og spiste masse maryland cookies og drakk cola. Hjalp kanskje ikke så mye da. ;o)

Skrevet

Jeg var ferdig sykepleier og jeg hadde vært sammen med forloveden min ett år.

Resten husker jeg forsvinnende lite av, men så har jeg teflonhjerne også da.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Da var jeg 11 år, og Spice Girls var store...møtte nemlig Mel B på flyplassen!:P

Skrevet

hmmm... jeg var russ.

 

Spice girls ja.

 

Helt tomt når det gjelder det du spør om, men husker hva jeg gjorde.....

Skrevet

Jeg var 20 år, studerte på UiB, bodde i kollektiv og levde livet ;-)

Husker ellers dessverre lite - he he...

Skrevet

Et år jeg helst vil glemme...ble gravid da.. fikk gutten min mai 98...enda godt det kom noe godt utav 1997...i det minste..

 

 

Skrevet

Jeg var 14 år, hørte på Puff Daddy's "I'll be missing you", Prodigy og Backstreet Boys, så Men In Black på kino, drakk Shio med ferskensmak, gikk på disko på ungdomsklubben og var oppover ørene forelska i en på skolen hele året. Kunne jeg valgt et år å leve om igjen, så ville det vært 1997.

Skrevet

Da sluttet jeg sykepleierutdanningen min etter bare 1 år,-Diana døde,og gutten min ble unnfanget samme natta hun omkom.

Jeg flyttet til USA. Og husker jeg angret fælt etter bare noen få uker.

Skjebnesvangert år for meg,som jeg egentlig helst bare vil glemme.

Skrevet

Ble sammen med verdens beste gutt.. :)

Måtte avlive hunden vår.. :(

Var på en fæl ferie til Tyrkia..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...