Gå til innhold

OI OI OI!!! Skatten forandrer vårt liv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trodde jeg skulle få i underkant av 6000 kr igjen på skatten og at gubben skulle få i underkant av 5000....

var inne å sjekket nå... og jeg får i overkant av 6000 så den er grei nok........ men gubben..... han får jammen meg igjen 10500kr!!!! Herregud så glad jeg ble.

Vi har slitt med økonomien i alle år, for ca 2 uker siden fikk gubben endelig seg jobb etter nesten 3 år som ledig... og nå får vi igjen såpass på skatten...

ja selv om vi har slitt mye både med økonomien og diverse problemer med familie og helse... ja så ser det it til at livet har tenkt å smile litt til oss for en gangs skyld. Nå blir det en god sommer ihvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!!!

Nyt det dere :)

Skrevet

Det er deilig ja. :o) Får igjen en del vi også. :o)

Skrevet

Jeg unner dere hver eneste krone:-))) Kansje dere kan gå ut å ta en koselig middag:-))) MÅ jo feire at endelig så smiler ting tilbake til dere igjen:-))

Skrevet

Hmm....må være pengene mine han fikk! Jeg fikk like mye i baksmell.....

:o(

Skrevet

Ja jammen meg... tror vi skal skaffe oss barnevakt en lørdag og ta en kveld ute sammen. Kino,middag og litt kos.. åh er utrolig at ting går vår vei i noen tilfeller.. trodde nesten ikke det skulle skje noen gang.

Skrevet

Er så moro å høre slike gladnyheter:-))) Er virkelig supert:-)) Dette er vel fortjent, og endelig kan du KOSE deg uten å snu på 50 øringen:-) Og etter den dritten du har hatt med både stefar og husker jeg ikke feil, så er mormoren din alvorlig syk? Nå kan dere kose dere, glemme alt rundt og nyte:-))))

Skrevet

Stemmer det doffine.. det har vært mye nå.. og vi er veldig slitne.

Åh jeg ble så glad nå.

Skrevet

gå inn på www.skatteetaten.no/so

bruk koder fra baksiden av selvangivelsen din for å logge deg inn.. da kan du sjekke om ditt oppgjør er ferdig.

Skrevet

Så deilig da:-)

hvor fant du dette da? Logget inn jeg, men skjønte ikke hva jeg skulle gå inn på etter det... Hmmm...

Skrevet

Dette fortjente dere virkelig Duracellgirl! Kos dere masse :)

Skrevet

om ditt oppgjør er ferdig så står det på det øverste av 3 alternativer når du er logget inn.

Skrevet

skjønner GODT hva du mener,sambo har lærlinglønn og jeg har ikke inntekt så vi sliter litt,men klarer oss..

og igår fikk vi vite at sambo får kjøretillegg tilbake på skatten siden han pendler,han får igjen 26000...DIGG :))))

Skrevet

hva står det ordrett på de tre alternativa der man ska gå inn?

har følgende tre jeg:

-Gjøre endringer eller tilføyelser på levert selvangivelse

-Se på leverte skjema og mottatte skatteoppgjør

-Se oppdatert skatteberegning

det er ingen av disse eller? går jeg på den nederste får jeg opp det jeg er forventa å skulle betale i skatt neste år(?)

Skrevet

Så godt å høre.. det fortjente dere virkelig ;o)

skaff en barnevakt ja og kos dere masse sammen ......

Skrevet

Så utrolig flott! Vi får igjen vi også - jeg hadde ingen endringer, så da får jeg igjen 3500,-, mens samboer får igjen ca 20 000,-:o) Kommer alltid godt med:o)))

Skrevet

Vi ska få igjen 20 000 hver! Wow sier jeg bare. Har bestilt oss ferietur nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...