Frk.Forvirret Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Jeg prøver å gå ned i vekt(har ca 15 kg for mye) og går endel turer med barna i søskenvogna. Iag har jeg gått tur i skogen og litt på asfalt, i 1 time og 35 min,forbretn 550 kalorier, 50 % fett og pulsgjennomsnitt på 128. Vet det ikke er så høyt gjennomsnitt, men det er vanskelig å få høyere snitt når jeg er ute og går enn når jeg trener f.eks i helsestudio, syns jeg. Men en kalori forbrent er en kalori forbrent uansett, ikke sant?
the_fat_lady_sang Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Ja, spiller ikke noen rolle hvis du går eller løper. Godt gjort!
eva luna Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Selvfølgelig, en kalori forbrent er en kalori forbrent uansett om du går eller løper. Dessuten bør du begynne med gåturer hvis du ikke er trent, og så heller øke tempoet og begynne rolig jogging etterhvert. bonusen med å trene med høy puls er jo at du får mer muskler og bedre kondis.
Frk.Forvirret Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2007 Godt å høre. Vil gjerne jogge etterhvert, men formen må bli litt bedre først. Dessuten må jeg ofte ha med ungene, så da får de frisk luft i skog og mark og jeg litt trim. To fluer i ett smekk:-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå