beby?? Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 jeg har opplevd veldig mye i mitt liv barnevernet, ungdomsinst,bli voldtatt prøvd narko osv å vet det ikke er noen unnskyldning, jeg var for 2 år siden sammen med en gutt som var 2 år eldre enn meg jeg var da 18. jeg hadde bare tiligere slitt med dårli selvbilde å psykiske ting å fant stort sett gutter som gikk på stoff noe jeg da hadde sluttet med.. han var søt mot meg å han gikk i militæret da.. vi var storm forelsket å ble sammen ette 2 mnd vi var veeeldig forelsket.. vi var sammen i ca 4 mnd før det ble slutt å den gangen var han livet mitt(min virkelige store kjærlighet) men han sviktet å var utro mot ei venninne av meg.. jeg ble knust.. ikke nok med det men vi startet ett sjalusi spill begge to som varte i ca ett år etterpå fø jeg sa vi kunne bli føckfriends, han ble med på det... jeg ble gravid med han å tok abort, etter dette gikk det en hel sommer hvor han overså meg flørtet med vennene mine forran meg osv da ble jeg såret igjen å lå på en måte å ventet fotsatt på han så betatt som jeg var.. nermere høsten i fjord var jeg ekstremt lei av å bli såra å lei å møtte en herlig gutt som viste seg å være en skikkelig god gutt.. han er snill å god mot meg som ingen annen før har vært,, vi ble sammen i fjord sep, nå har vi vært sammen i 9 mnd åjeg vet jeg har gjort mitt livs tabbe.. jeg hadde vært sammen med kjæresten min i 2 mnd da min ex kom å ville være min venn jeg så hoppende etter han som alltid sa ja.. ettervært begynte han å gi meg komplimanger som aldri før å selv om jeg hadde det godt med kjæresten min var jeg utro å hadde sex med exen min ikke en men fler ganger... kjæreste min har sagt at det er en av få ting han ville gått fra meg på å jeg angrer som bare det.. jeg sliter veldig med selvskading psykisk (før fysisk) jeg har kuttet all kontakt med min ex å kjæresten min er klar over att jeg var mye sammen med exen å han visste hva vi skrev på meld osv men han sa aldri noe på det han stolte på meg liksom... jeg vet je hadde knust han mer enn jeg ble knust å vill heller holde dette for meg selv enn å såre kjæresten min men er det så lurt ovenfor han?? dette er grusomt å er en av mine største tabber i mitt liv.. jeg kommer aldri til å gjøre det igjen. det verste er jo att vi prøver nå¨å få barn sammen å har det rimelig bra sammen, jeg elsker å forguder kjæresten min selv om jeg gjorde min livs tabbe mot han=(
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 uff dette kjenner jeg meg igjen i=( jeg ville ikke sagt noe til kjæresten din bare det ikke skjer igjen så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå