Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Min kjære søster fyller 21 snart, men vette pokker hva jeg skal gi henne. Hun bor liksom 45 mil bort å vi sees ikke sååå ofte så det er så vanskelig å vite hva hun trenger. Hun er sykepleiestudent da, så jeg lurte rett og slett på å kjøpe en hel eske med nudler til henne! Hehe... Noen som kan hjelpe meg litt?? )
4barns mor Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Sånne ting er vanskelig. Men hva med et gavekort? Vet at en del sentre har gavekort man kan bruke i alle butikkene som er på akkurat det stedet. Da kan hun selv kjøpe det hun trenger. )
LiKr Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Ja, ikke kjøp nudler...! hehe.... Gavekort var en god ide.... smykker/ringer/ørepynt er jo heller ikke så dyrt å sende i posten. Eller en sånn fotobok... det er jo blitt så populært nå. Legg inn bilder av barnet ditt og fiks alt på nettet selv! Da får søsteren din en fin liten bok med bilder av tantebarnet - hvor koselig er ikke det ? Bladabonnement på Det Nye eller Woman (eller noe) er også fine gaver, som ikke koster noen ting å sende i posten. Det er også slikt studenter kanskje ikke bruker penger på selv, så da er det ekstra hyggelig å få
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå