Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta på nesten 7 uker gråter mye. Går til fysio for nakkestivhet (Kiss). Kan ofte hyle plutselig midt i en flaske (får mme). Andre ganger hyler ho når ho blir lagt på ryggen. Andre ganger når hun blir tatt opp fra ryggen. Ho er også alltid i bevegelse. Spreller hele tiden,. og virker som hun har mye uro i kroppen. Hva kan dette være og er det andre med erfaring? Har trodd det er nagesmerter lenge, men er usikker nå. Minifom hjelper ikke hvertfall. Hun har avføring 2-3 ganger i døgnet så dette fungerer bra også. Blir forttvilet jeg for det er så mye gråt over hele dagen. Vet aldri om det kommer til å gå bra å mate henne eller ikke på grunn av all gråten. Hun spiser det hun skal og legger godt på seg, men vi bruker mye tid på dette. Mye småspising over hele dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synst dette hører ut som mageondt jeg! Er ikke alle minifom virker på (og ikke er det anbefalt heller). Har du prøvd sukkervann?? 1 dl kokt vann og 1 spskje sukker, skal ha 2 ml av dette. Svelger sikkert myyye luft siden det blir småspising hele dagen som du sier. Gutten min fikk mye luft i magen da jeg ammet han for ofte.

Prøv også å la hun ligge på magen på hardt underlag feks på gulvet med teppe under seg. stryk magen hennes i sirkler med klokka, og press beina (knærne) opp mot magen et par ganger om dagen.

Skrevet

Sukker vann var ikke noen sukse her. Men er noen uker siden jeg prøvde så kan jo prøve igjen. Ellers er det ofte sånn at hvis babyene har problem i nakken, så kan dette forårsake magesmerter også. Ikke lettmed de små, en vil jo så gjerne forstå barnet sitt så man kan hjelpe det. Skal prøve den øvelsen du anbefalte også. Takk for hjelp :)

Skrevet

Om det ikke hjelper med den mengden sukkervann jeg skrev over her så øker du til 1 dl vann og 2 spskjeer sukker. Men fremdeles bare gi han 2 ml.

Vet det er mer du kan gjøre med magen, er jo noe som heter magemassasje, og de jeg har hørt som har prøvd det pga mageknip så har det hjulpet mye! Står kanskje noe om det på sidene her? eller om du søker på babymassasje. Er jo de som går til kiropraktor også.

Håper det hjelper! Lykke til!=)

Skrevet

Takk for det :)

Vært hos kiropraktor forresten. Uten særlig bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...