fikk en gutt Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 hva gjorde derE....hvordan visste dere at han...hun...måtte tisse..
Sivalur Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Er det noen som slutter sååå tidlig? Trodde 2 eller max 1,5 var tidligste jeg, de er jo ikke fysisk modne til å kjenne at nå må jeg på do før det.. trodde jeg da..
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Det er jo tull å slutte før de klarer å si fra selv da...
Joikaboll@ Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Det kreves nok en bra ordsorståelse og et bra språk hos et barn som slutter så tidlig med bleier. Snuppa her slutta på dag/natt når hun var 14/16 mnd, men hun hadde bra språk og ordforståelse. Jeg kan hvertfall ikke se hvordan vi kunne fått til bleieslutt uten dette. (Har ikke klart det med de 3 minste) Ellers er det jo naturlig at en må på do etter drikke/mat så det er jo bare å prøve.
fikk en gutt Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2007 nei..jeg vet ikke dere...leste et inelgg her om en som hadde han bleiefri da han var 1 år....lurte derfor på om det var mulig.... men jeg vet jo at det er mulig i disse altfor varme landene..hvor ,..bleie er ubehagelig for babyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå