Gå til innhold

Fañabé, Tenerife vs Arguineguín, Gran Canaria

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ville dere har reist i oktober?

Vi skal reise med ving tenkte vi, noen som har vært der og har lyst til å fortelle litt?

Vi har med oss to barn en som da er 2,5 år og en som da er ca 2 mnd:)

Det som er viktig for oss er at det skjer litt der, og at vi kan dra på litt turer, eks dyrepark, badeland osv

Viktig også at det er en fin barnevnnlig strand der, og at det er underholdning på hotellet på kveldene:)

Lurte litt på prisene der også:)

Så som sagt hvis noen har væt der og vil fortelle litt, hadde jeg blitt veldig glad:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig syntes jeg Arguineguin var skikkelig kjedelig og ikke var det fint der heller. Nå hørtes jeg skikkelig sur ut, men det var faktisk sånn jeg følte det da jeg var der. Bare gledet meg til å komme hjem igjen.

Skrevet

ok, var det ikke noe å gjøre der?

Hmmmm det høres jo ikke så bra ut da:(

Skrevet

Vent! Glemte å legge til at vi var der uten barn! Det var kanskje litt viktig å få med.... Vet at det er badeland der i hvert fall. Det er godt mulig at det er mer ok når man har med små. Kravene til ferie blir jo ganske annerledes da.

Skrevet

tenerife helt klart forelska meg helt i fanabe. men nå har jeg ikke vert på gc.da

Skrevet

Ser ut til at det heller litt mot Tenerife:)

Hva sysn du er bra der?

Noe forslag til hva man kan finne på?

Er det noe liv der likosm:), hehe

Skrevet

Da har vi bestemt og bestilt, og det ble Fañabé, Tenerife .

Gleder meg sikkelig, selv om det ikke er før enn i oktober, hehe

Skrevet

Der er det skikkelig fint!!!! Gled dere:-) Var der i januar i fjor, med en på 4 år.

Flere bra "ting";

- du kan melde barna på de aktivitetene de vil være med på (gjøres om morgnenen i resepsjonen), og betaler da selvfølgelig kun for de.

- du kan sjekke inn bagasjen på hotellet, slik at når du skal til flyplassen har du kun håndbagasje og evt vogn (som du kan ha helt til gaten) å hold estyr på. Veldig behagelig.

- reatauranten på hotellet er skikkelig barne vennlig med egen tv krok osv....og ganske god mat!

God tur i oktober;-)

Skrevet

jeg kan absolutt annbefale, maspalomas, grand canaria. Der var det virkeli bare supert. myyyye å finne på, vannparker,dyreparker,lekeplasser for de små, tivoli ++. Dem hadde tilogmed eget badeland for barn. Hææærli Strand nede i playa. Vi var der sist sommer med barn, og dit vil vi dra igjen :D maspalomas er jo ikke så langt fra arguineguin, så derfor nevner jeg det ;)

Skrevet

vi skal til fanabe i jan/feb, da må du fortelle hvordan det var når du komr hjem i okt.

vært i arguineguin, synes det var flott der, fint hotell ving har, men ingen strand der. bare basseng. søt liten by, og kort vei med buss el taxi til badeland, cowboy-by og dyrepark. men vi var der uten barn da, så det har jo litt å si. nå skal vi jo ha mini med.. så ikek så mye festing som sist da.. :P

Skrevet

Hehe litt sent nå:)

Men kjekt å vite det til en annen gang:)

Takk for tipset...

Skrevet

Tusen takk:)

Gleder meg masse, virker veldig bra.

Har du noe forslag til utflukter vi kan være med på?

Skrevet

Det skal jeg gjøre vettu:)

Tror dette blir veldig bra:)

Skrevet

Vi var ikke med på noen av utfluktene siden jeg var gravid og veeeeeldig dårlig:-)

Men det er helt sikkert noen fine;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...