Gjest Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Lurer litt på hvor ofte og når man får kynnere?? Imorra er det 6 uker til termin, har ikke merka spesielt noe til kynnere eller noe... Masse liv i magen ellers!
Nina-med passasjer Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 hei:) tror ikke alle er plaga med kynnere.noen har kynnere uten at man merker de. så da er vel du en av de heldige da:) jeg har kynnere hele tiden nesten,bare jeg går opp ei trapp så blir magen stram.kjedelig
Charlotte85 Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Jeg kjente kynnere kanskje siste mnd før termin og nesten alltid etter jeg hadde lagt meg om kvelden, og spesielt etter sex. Men det er ikke alle som kjenner kynnere. Tror alle har det, men ikke alle som merker om de har det.. Uansett er det ikke nødvendig å kjenne kynnere..=) Jeg har ikke hatt mye av de, men venninna mi hadde masse kynnere hver dag fra hun var 5 mnd på vei, så det er veldig forskjellig.-klem
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Av og til så kjennes det ut som nedre del av magen blir stram, nesten sånn som når man får mensen. Ikke vondt i det hele tatt. Kan det være det..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå