2 smågull og en sprie på vei.. Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Hei hei, jeg tror jeg så at du hadde et innlegg her inne? Stemmer det? oppsumering: Du fikk en jente i februar (06) som heter Tone-Lise (tror jeg det var). Husker deg fordi vi var mye oppe på kveldene (og nettene) og vi var generelt ofte inne samtidig Jeg fikk en liten jente i mai, som jeg storkoser meg meg, hun er det herligste i verden og nå venter jeg en liten gutt i juni/juli nicket mitt var gulli-75 (er jo ikke sikkert at du husker meg likevel altså- vi er jo så mange her Håper uansett at du og din lille familie har det bra og at den lille snuppa er ei glad tulle Er du tilfeldigvis gravid igjen du også kanskje? klem fra snart-tobarnsmamma
2 smågull og en sprie på vei.. Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. juni 2007 dytte dytte duttedutte
WP-TLogPeanut Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Heei Såklart husker jeg deg!!! Så koselig at du oppsøker meg her inne,hihi... Gratulerer med lille gutten i magen din!! Sikkert helt herlig,selv om det kanskje kommer til å bli litt travelt Tuppa mi er verdens gladeste og blideste Snill som dagen er lang,men meeget aktiv frøken,som vekker mamma kl. 5 med et smil Ble en meget liten familie til slutt,det vart så jeg ble alene med henne i mars. Så er ikke akkurat gravid igjen,og har ikke planer om det heller hehe Stor klem!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå