Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Kjøp bringebærbladkapsler (ble det riktig tro?) Jeg var veldig redd for å revne under fødselen. Med nr 1 ble jeg klipt og jeg syns det var veldig ubehagelig å gå på do en stund etterpå.. Med nr 2 tok jeg disse kapslene fra uke 35.. Og jeg revnet ikke i det hele tatt...Og nr 2 var over en halv kg større... Kan hende kapslene ikke var grunnen, men jeg tror egentlig litt på det... Så løp og kjøp=) Og de styrker jo livmoren også...
hønemor-76 fødte 130707 Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Kjøper man det på helsekost?? når skal man begynne med det??
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2007 Ja man kjøper det på helsekosten, og tror man kan starte i uke 34/35.. spør på helsekosten, de vet=)
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Du får kjøpt dem på helsekosten. Men de har da ingen ting med om man revner eller ikke. De styrker livmoren, hjelper til å modne kroppen og til at livmoren skal trekke seg sammen etterpå. Tok disse fra uke 33 forige sv.skap, hadde en kjapp fødsel, men revnet. Tar dem dette sv.skapet også, tror de hadde en god effekt på at jeg fødte til termin (alle andre i familien har gått langt på overtid), hadde en rask fødsel, og livmoren trkk seg fort tilbake igjen etter fødsel. Anbefaler også br.kapsler.
hønemor-76 fødte 130707 Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Takk for svar... da bør jeg få kjøpt det nå da.. har 4 uker igjen.....
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har kjøpt teen...funker den også eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå