Tigerpuz Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Går det an?? Isåfall kunne jeg tenkt meg å vist det også...
Føken siruppsnipp Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2007 Gjør visst det og jeg har kjempelyst, er bare ikke så rik...såhåper det ikke er alt for dyrt
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Ja det går ann, vet om flere bekjente av meg som gjør det, men aner ikke prisen.
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 tror det koster 2000 , men det er ikke "permanent" da , må gjøres på nytt ca vert 5 år vill vel tro prisen ( og sikkert også dyktigheten ) varierer fra salong til salong , og fra sted til sted..
Føken siruppsnipp Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2007 Ringte en hudpleier salong og fikk pris: 190,- for farge og napping. 100,- for kun farge. Bestilte time jeg )
Tigerpuz Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 http://www.oslo-kosmetiske-lasersenter.no Her fant jeg en pris: Øyebryn: kr: 4.000,- Her er også en, men jeg fant ingen pris. http://www.permanentmakeup.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå