Gå til innhold

Engler - er dere her?

MammaChicka og Even Nikolay

Anbefalte innlegg

Skrevet

...

Har bilder fra igår=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bilder??? hvor???

Skrevet

ich bin

ich bin

Skrevet

Jeg tok bilde av ryggen min hjemme i går kveld... så ut som det danske flagget:-))

Skrevet

Ja er her, og tror kroppen min lurer meg gitt. Ikke noe regelmessig da, men masser av vondter!! Så nå fyller jeg på med bringebærbladte, for da får jeg kynnere i hvertfall, så håper det blir noe mer snart!

Skrevet

Nå får dere få i dere masse av bringebær te og få ein knulljokær... Æ vil bli tante..

Skrevet

Tror ikke det blir noen knullejokær her i dag altså. Sambo har jobbet fra åtte i dag morges, og er ennå ikke ferdig :S

så i dag blir det peppesmiddag, juhu!!!

Skrevet

ååå peppes:-) nam.... det er digg.. Leeeeenge siden vi har hatt det.. HM.. får ta å lære meg litt av ninni sine triks her jeg:-) hehehehe.. øve masse..

Skrevet

Du må si noe sånt som:

Frooooodeeee..... vet du hvaaaaa.... jeg har litt lyst på pizza i dag, jeg.....

Skrevet

Er ikke alltid det funker, så jeg må øve mer:-)) hehehehe... kansje blunke litt med øynene:-)

Skrevet

Øyne er viktig... og ikke glem bittelitt lippgloss...

Se hva jeg fikk til i dag, hehe... full fest!

Skrevet

heheheheheh.... du er en ekspert assa:-))) jeg er som en unge i fyr og flamme allerde:-)

Skrevet

I LOVE NINNI!! Vi har vifte takka vere engel-Ninni som kjørte innom SmartClub og fann vifte til oss (og hegna over den så ingen pakistanske damer fekk tak i den, sidan det var den siste...)

Vil gjerne sjå bilete chicka :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...