Hege & lille Hannah <3 Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Idag hopper jeg gladelig over hit til dere med mine 12 fullgåtte uker Er såååå stolt og lykkelig Kjente på magen min hver gang jeg våknet inatt... Lille gullet mitt... Om ei uke skal jeg på UL igjen, og gleder meg veldig. Bestilte hjertemonitor fra nettet idag, så jeg er så spent på når den kommer Åh, herregud, måtte bare få ut litt entusiasme Ha en fiiin dag alle sammen
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Hjertelig velkommen inn hit! Så fint du er både gravid og glad. Jeg husker navnet ditt fra sidene for oss som ufrivillig har mistet. Jeg er også gravid igjen og er også veldig glad. Er nå i uke 17 og alt ser veldig fint ut. Det er godt å holde hånden på magen og tenkte på at det bor noen der inne.
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 Ja, jeg mistet i 20. uke i februar. Det knuste meg helt.. Definitivt noe jeg ikke ville overled å oppleve igjen. Det å få vite at jeg gravid igjen var en utrolig deilig følelse. Nå føler jeg på meg at dette SKAL gå bra Tirsdag om ei uke har jeg time til utvidet UL i Trondheim, så da får jeg svar på om det eventuelt er noe galt med babyen, eller om jeg har morkakesvikt. Både gleder og gruer, men prøver å tenke positivt.. For til nyttår BLIR det baby:) Gratulerer så masse med spiren din Vi kommer til å få friske og glade babyer denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå