Gå til innhold

baby som gjør opprør...

Anbefalte innlegg

Skrevet

inni magen er det liv om dagen, herjer og sparker meg ihjel. trodde at babyen ville roe seg litt nå i uke 35. men ribbebeina blir hardt skadet og det er ganske så harde kick spark inne her.tøff liten rakker for å være jente altså.

noen flere som får kAMPSPORT UTØVERE ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kampsport, men tror den lille drev på med litt overdreven headbanging før hodet festet seg!

Skrevet

å ja da! :) jeg får ei lita kampsportjente. hadde en veldig aktiv krabat inni magen i uke 35 jeg også. siden jeg har drevet med kampsport siden jeg var lita jente så tror jeg at mini også har litt av det i seg. (sambo sier det er en eeekteee fotballspiller inni magen da.. ) :-D så vi får se! moro er det iallefall.. :)

Skrevet

Denne gutten her har drevet kampsport (som pappan sin) helt siden rundt uke 22+ da han begynte å få litt styrke i frasprakene sine.. :S

Er bekymret for evt ribbein senere i svangerskapet ja. Hehe.. Han ligger med hode ned nå i uke 29, håper han snur seg noen fler ganger før slutten :D Ellers kan dette bli en hard tur :P

Skrevet

Vår lillegutt blir enten fotballspiller (pappa'n håper det ;-D), sparkepike eller karatekid ja :) Syns det er HELT utrolig at et sånt lite vesen kan sparke så hardt, er 28 uker nå og han har virkelig fått kraft i sparkene de siste 4-5 ukene. Heldigvis er jeg så lang at ribbeina mine har fått være i fred enda, det er verre med blæra...

Skrevet

å, ja... de siste dagene har ribbeina mine stort sett bare fått fred når jeg ligger og strekker ut hele høyre side... hehe... er noen som trives godt med å trykke seg hardt oppover mot ribbeina, så det blir en langvarig pine i stedet for korte smertestikk bare ved spark..! hehe...! lite deilig..! i tillegg kommer det jo så klart litt spark også, men syns nesten det er bedre..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...