Gå til innhold

Hvilken bil ville dere ha valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passat stasjonsvogn eller

Audi A4 (eller A6) stasjonsvogn?

Har hatt passat to ganger før, er fornøyd, men kanskje det ville vært artig å prøvd noe annet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av audiene ville jeg gått for A6, den har best plass til bakovervendte barneseter baki OG bagasje..! A4 var trang synes jeg... Ellers er jo Passat en knallgod bil da :-)

Skrevet

Da ville jeg helt klart hatt en Audi A6.

Skrevet

Jeg ville satset på Audi, da en A6. Litt større enn A4, fiiine biler :)

Skrevet

Ja, A6 er fiiiin, men mannen min mener den er for gubbete. Det syns ikke jeg da, helt perfekt konebil til meg! ;o)

Skrevet

Gubbete? De er jo fine ;) Sot vinduene litt, blir så stilig så.

Skrevet

Han får kjøre vår bittelille skoda, så kjører jeg audien, så slipper han å føle seg så gubbete! Hihi.. ;o)

Skrevet

Hehe, det hørtes ut som en veldig god deal ;)

Skrevet

Audi er min drømmebil:)))

Skrevet

ja a6 men prisen blir jo dobbelt så dyr som passat.

Skrevet

Nja, ikke dobbel så stor da. Vi får uansett en god pris, svigerfar selger både audi og passat ++. :o)

Skrevet

Audi A6, vi leter etter en sånn nå! :) Ikke gubbete biler da!! Hihi! Det skulle han sagt til mannen min!

Skrevet

Har en audi A6 1999 modell som e så liten plass i at vi han ikke ta vogna og mer bagasje sånn vis vi skal på hytta/ferie så må d stå mye i baksette.

Skrevet

Hmmm...må nok prøve litt i helgen. Vi er jo godt vant med god plass i passaten, har ikke så veldig lyst på dårligere plass egentlig...Vi skal ha en helt ny bil da, kanskje det er bedre plass i de..?

Skrevet

Men er det så dårlig plass i en A6 da? Vet A4ene er dårlig plass i, men ser ut som det er like stor plass i som min audi 100 st.vogn da. Bare å lempe vogna rett inn.

Skrevet

ja, mener bilene på de fleste modeller ble større når de nye modellene kom..

jeg hadde klart gått for AUDI A6 da jeg liker de best.. men har ikke kjørt noen av de bilene du snakker om så kan vel egentlig ikke uttale meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...