Gjest Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Jr (13 mnd) har fått cøliaki og det hadde vært fint å få snakke med andre i samme situasjon. Hvordan oppdaget dere det? Hvordan går det nå? Har du noen gode tips eller erfaringer du vil dele?
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 nei, jeg vet ikke hva det er en gang ?
prøvi Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 hei hei jeg har en datter på 8år som har cøliaki... vi opp daget det i for 1 og et halvt år siden... Det var litt stress til begynne med men alt blir en vane. Jeg meldte meg inn i Ncf med en gang der får du ganske masse tips. Men ellers så baker jeg ikke brød jeg kjøper på bakeriet. det vi har her er kjempe godt. Og ellers så her Toro masse gode produkter+ att det har kommet masse i daglig vare butikken også har de jo masse på helse kost..
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Har ikke det selv, men har venner som har en datter som de oppdaget det på da hun vaar 15 mnd gammel. Det går kjempefint med henne. Du finner nok flere under siden "eksem og allergi". du må nok lese masse innholdslapper framover i butikken, men finner nok fort ut hva h*n kan spise og ikke. Spør også i fullsortementsbutikker der du bor - og se www.allergimat.no LYKKE TIL,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå