kristine26 Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Noen som vet om Nav har ett eget søknadskjema for barselpermisjon jeg kan fylle ut og sende til arb.giver?Fikk beskjed om at de også må ha søknad.. Vet liksom ikke hvordan jeg skal formulere ett helt på egen hånd..dårlig på sånt.
MathildeC Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Hm, på jobben min hadde de et eget internt skjema man fylte ut. Spurte vel bare om termin og hvordan man planla permisjonen, dvs 80 eller 100 %, hvordan man skulle dele den med far dvs når trodde man at man ville komme tilbake på jobb. I tilllegg når man ville ha ferien sin inne i det hele. Dersom jobben din ikke har et sånt internt skjema kan du sikkert bare sette opp noen datoer skjematisk selv og gi til arbeidsgiver?
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Eller ta en kopi av søknadsskjemaet du sender til NAV?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Nav har ihvertfall papirer som arbeidsgiveren din må sende inn, om arbeidsgiveren din ikke har de papirene selv. Om du bare skal skrive at du tar perm til arbeidsgiver så skriv bare ett brev med termin og når du går ut i perm og når du kommer tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå