Maaaamy. Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Vi skal kanskje til Mandal på ferie, sammen med 1 venne-par. Vi har en liten jente som da vil være ca 15 mnd. Hva kan vi finne på der med henne, og hva bør vi få med oss? Skal være der noen dager. Er det gode shopping muligheter? Var der en gang når jeg var liten, men husker så lite fra den gangen...
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Da burde dere gå på en eller flere av de flotte strendene vi har Sjøsanden (norges lengste strand) er den stranda flest turister besøker, men jeg syns at mange av de andre strendene er mye finere. Og det er ikke så mye folk på de. Mandal er kanskje ikke kjent for å være den store shopping byen... Men det er noen bra butikker. Bare det å ta en tur i byen og spise en is på brygga er kjempe koselig
Maaaamy. Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 Tenkte vi skulle innom Sjøsanden, men kanskje vi burde prøve en av de andre i stedet da ja...Hvor lang tid bruker en opp til Kristiansand med bil? Er det ellers noe spesielt vi bør få med oss i området rundt eller noe?
Gjest MMJ Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Sjøsanden er ikke den fineste stranda synes jeg personlig, de små-stendene er myyyye finere Kanelstranda er finest og koseligst Ellers... shopping, ikke kom her for å handler Det er få butikker. Det er ei lita koselig gå gate da med noen butikker. Det er 1 time til dyreparken i kr.sand, der er det jo kjempemorsomt for både de små og de store
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå