Bølla med Frøa™ Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Det var populært for noen år siden. Var lage av firkanta små brikker som kunne tas av og en kunne sette på nye. Fantes så vidt jeg vet i 2 bredder. Noen som husker hva det het og er det noen som vet om det er mulig å få tak i deler til det? Gjerne på nett.
Bølla med Frøa™ Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2007 Hmm. Nei. Ikke slike små firkanter. De er ganske store. Hele armbåndet er fjørbelastet så du kan bytte ut de flate blanke firkantene med firkanter med f.eks stjernetegn, bokstaver og annen pynt. Vil tippe det tynneste er 5 mm bredt.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Er det ikke det som er venezia armbånd da? hadde et sånt et jeg, før det ble stjålet, var nesten fullt av brikker m pynt på.Men dette er kanskje større? Eneste jeg vet om er venezia armbånd i hvertfall. kan du ikke spørre på en gullsmed da?
Bølla med Frøa™ Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2007 Var innom der og hørte etter deler, men glemte jo å spørre om hva det het. Det har visst gått ut av produksjon. Dem hadde noen bokstaver men skulle gjerne hatt flere. Slik går det når en sommmmmmler.
Expat Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Hei, jeg har svart deg mer på ammedeb etter å ha "fått lov" av min veileder...
hjelpesmega Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Jeg tror jeg har et slikt liggende et sted. Aldri likt det noe særlig, men jeg er generelt ingen fan av smykker. Du kan godt få kjøpe mitt ;o)
Bølla med Frøa™ Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. juni 2007 Yes. Det stemmer. Fant bilde av det nå! Takk så mye. Frideline: Har du bokstaver på det eller er det bare pynt, eller standar glatt?
hjelpesmega Skrevet 12. juni 2007 #11 Skrevet 12. juni 2007 Standard glatt. En rute har en gullslange med grønne prikker på.
Bølla med Frøa™ Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 12. juni 2007 Har et slikt standar glatt fra før. Bokstaver jeg er på jakt etter. Tenkte og få til initialene til ungene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå