Gå til innhold

hvordan fungerer klyster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet dette kansje er ett dumt spm, men kan ikke vite alt uten å spørre.. har noen erfaring med hvordan det fungerer? kan alle få det.. redd for å bærsje på meg under utpressinga, noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de fleste steder får du en sånn liten "sprøyte" eller stikkpille som du kan føre opp i endetarmsåpningen selv. etter en liten stund renner det ut:)

Ikke noe farlig, men kan jo oppleves noe ubehagelig da. hehe. men jeg er enig med deg jeg.. deilig å kunne vite at tarmen er tømt før pressingen!

Jeg er usikker på om du kan få det på naturlig-fødsel-avdelinger, men tror alle kan få det ellers om du vil.

Skrevet

Jeg skal føde på ABC på Ullevål, og der får man i alle fall klyster om man ønsker det.

Skrevet

Du kan også få det som "tarmskyll" - der de fører en tube opp i rumpa di, og pumper opp noe vann av et slag.. Så skal du holde det inne i så og så mange minutter, og så setter du deg på do og får ut verdens mest rennende bæsj :-P

Det høres kanskje litt ille ut når jeg sier det sånn.. Men jeg forsøkte det for åtte år siden, da de fjerna en eggstokk. Og det var faktisk ikke så slemt. Kan se for meg det er vanskelig å holde seg med rier da.. Men, jaja.

Det tror jeg gjerne de vil gi deg. Særlig om du vil i vann, tror jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...