Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 hvis ikke skal jeg finne det opp. Det er jo perfekt "arebeidshøyde" skulle hatt et slags bord man kan klikke på og av senga.. mmmm
hit og dit Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Eg har sett slike her nede i Ungarn. No er eg litt usikker på om dei var spesiallaga til senga eller ikkje, men dei hadde til fleire ulike senger. Ellers så har eg og sett stellematter med hardt underlag, og er du litt handy så er det fort gjort å feste på klikkeelementer. Dei har sikkert liknande greier heime i Norge og tenker eg.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 mmmm ja dette skal jeg jammen meg sjekke... vurderte å få svigerfar til å lage en kraftig treplate som vi kunne feste på senga.
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Det finnes! Har søkt på interenett på alle mulige løsninger, og en eller annen av de mange butikkene jeg var innom, hadde stellebord som man festet på sprinkelsengen. Men husker ikke hvilken det var :/
Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2007 oi ok... da får jeg søke da:)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Har sett at de har det på Barnas Hus. En stelletop som har hakk under, slik at den ligger perfekt på kantene på senga. Den passer til alle senger som er 60 cm bred.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå