Gå til innhold

Apropo bleier på unger i vannet......

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

En oppfordring til alle med små barn, ha nå for guds skyld på de en bleie eller en truse i vannet!!

Var på stranda i helga, med snuppa på 2.5 år...hun sitter i vannkanten med bøtta si, og sier "mamma bæææsj"... Og der, blandt alle de små barna som plasker i vannet, kommer det flytende en liten herlighet etterfulgt av en guttunge på snaue 2 år, som så noget fornøyd, og naken ut!

Jeg skjønner at det er deilig for barna og gå nakne, men kan dem ikke gjøre det på land da, og under oppsyn? Bæsj i vannet er lite delikat!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj så ekkelt! Skjønner at du ble forskrekket da ja... Man må da kunne bruke badebleie eller i det minste badebukse - de skal jo holde bæsjen innenfor..

Skrevet

helt enig!

Dette er grunnen til at jeg ikke liker nakne unger på stranda:)

I går var det en som tisset i bøtta til sønnen min, og mora bare smilte unnskyldende........

Skrevet

æsj...

vi var i syden forige uke, og kom i snakk med ett par med en gutt på 1,5 år. vi stod og prater uti bassenget, og moren var så fortvilet fordi gutten hadde slitt med oppkast og diare. var enda ikke bra i magen... alikevel lot de han bade naken i bassenget.....

Skrevet

Hva skulle mora gjort da? Kjefta på ungen sin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...