Gå til innhold

Nå blir mamma upopulær noen dager:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maja har fått øyekatar. Vi har prøvd å dryppe morsmelk noen dager, men det har ikke blitt bedre. Var hos lege i dag, og fikk øye-dråper. Dette skal jeg dryppe på øynene minst 6 ganger pr dag! Og det er ikke populært... Hun vrir og vrenger på seg og blir ill-sint! En liten kamp hver gang.

Håper bare det hjelper ganske raskt,, så vi slipper å "slåss" i så mange dager :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Auda, skjønner godt at dette er vondt både for Maja og for mammaen. Du får bite tennene sammen og tenke på at det er til hennes beste, selv om hun sikkert ikke er enig i det akkurat nå.

Håper hun blir fort frisk så dere slipper så mange runder!

Skrevet

Stakkars liten! Også 6 ganger pr dag da! Det var da voldsomt for den lille... Men da blir hun ihvertfall frisk snart! Lykke til og håper hun kommer seg raskt igjen!

Som et lite tips kan jeg nevne at de brukte sukkervann før medisinering på barneintensiven. Da vi var der, var Erica veldig irritert og vanskelig å ta blodprøve på. Så da ble det gitt noen dråper sukkervann for å roe henne, kan jo hende det funker..?

Skrevet

Det hørtes veldig kjedelig ut. Får håpe det kommer seg raskt!

Som mor må du vel bare bite tennene sammen og tenke at du tross alt gjør det for hennes beste, selv om hun protesterer!! Men det er kjipt.

Skrevet

Ja huffa meg. Du får bare holde ut og tenke at det går over. I dag har vi vært og tatt vaksine. Jeg tror det var verst for mor her ja. Synes det var fælt å holde henne mens de satte sprøytene. Det stakk skikkelig i hjertet da hun hylskrek. Nå har hun sovnet rett ut. Tror det blir en tidlig kveld på henne i dag ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...