Gå til innhold

Farlig å tryne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk forferdelig krampe i bena i natt, og reiste meg fort opp på gulvet sånn eg pleier for å få det til å gå over... Bare denne gang klarte ikke bena å holde meg oppe, så jeg datt hardt rett på gulvet! Men jeg var så trøtt at jeg orket ikke ha vondt omtrent, og såvnet kjapt igjen! Tror ikke magen fikk noe støyt i dette fallet, men bare lurer jeg om d kan være farlig? Føler jeg er begynt å lekke litt, vet ikke om det er urin eller utflod eller hva... kanskje jeg bare er litt overhysterisk akkuratt nå! er i min 34 uke!

Håper noen gidder å svare =)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring føden eller jordmor, et fall kan være farlig selv om ikke du har tatt skadet av det..

ikke nøl med å ta kontakt med noen..du er ikke hysterisk

Skrevet

ps:lykke til:)

Skrevet

Jeg datt i trappa sist gang jeg gikk gravid og tenkte ikke noe mer på det siden jeg kjente liv med en gang etterpå..

Var på kontroll hos jm samme dag og sa det til ho.. da ble jeg sendt rett på sjekk pga at morkaka visstnok kan løsne av et fall og at det kan sette i gang fødsel... ble nå lagt inn på registrering og de tok ul men fikk reise hjem samme dag... gikk bra.. gjør som regel det men hadde jeg vært deg ville jeg dratt på føden for sikkerthets skyld...

Masse lykke til

Skrevet

det er farlig å tryne med rompe først.visst nok skal det ikke være så farlig å slå magen...er vel pga bekkenet som ligger ned rett ved rompa..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...