Gjest Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Nå er nok Emmlajunga straks for kort for snuppen vår på 4,5 måneder og i og med at vi synes Emmaljunga vogna er litt tung og stor så vil vi gjerne bytte den ut! Vi tenker da å kjøpe Quinny Freestyle xl og jeg lurer derfor på om denne kan brukes til å legge en liten kar på nesten 5 måneder i bare sportsdelen? Har hørt noe om at mange går over til sportsdelen hvis bagen blir for kort, men jeg synes det høres så ubehagelig ut....? Dere som har Quinny freestyle, føler dere at dere kan legge de små godt ned i den uten dreami bagen?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Jeg hadde en Quinny Freestyle:) Det jeg gjorde var å kjøpe en softbag til å ha i sportsdelen:)) Den brukte jeg fra han var 4 mnd til han var ca 8 mnd.Funker supert,den vil ikke gli ut ettersom den stoppes av fotbrettet!! Brukte en Teutonia bag.
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Så det lar seg ikke gjøre å legge ham oppi uten softbag? Hvor mye koster softbagen da? Kan man kjøpe den for seg selv? Huff, nå ble jeg i tvil, hadde håpet at det kanskje var lunt og godt oppi sportsdelen også! Er jo begrenset hvor lenge vi kan bruke skinnet også..
mammmamia ** Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Jeg synes ikke Quinnyvogna er optimal som sportsvogn i det hele tatt... Kalesjen er så lite lun at man omtrent kan se tvers igjennom den, tynt slarkete stoff, og åpent på sidene så ungen kan få hendene ut... Liggedelen er smal og kort så den varer ikke lenge, og veldig mange har hatt problemer med forhjulet på vogna... Den er i tillegg veldig bred mellom bakhjulene og får problemer på en del busser, trikker og butikker... Vogna veier MASSE (nesten 16 kg) og er svær og tung sammenlagt! Handlekurven er pitteliten og håndtaket blir fort slarkete. Og så synes jeg den ringeklokka på styret ser URHARRY ut, hehe..! :-) Men smak og behag er jo min mening, men vogna er ikke praktisk i mine øyne...
ScaryMama Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Jeg er egengtlig veldig fornøyd med vognen! Jeg syns den er veldig enkel og lett å slå sammen og syns ikke den er tung! Men den er noe bred bak... Det går helt fint å bare bruke sportsdelen, jeg fjernet bagen da Nikolai var 4mnd og han trives veldig godt uten den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå