Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 er det noen andre her som synes det er godt å spise aske,grus eller jord! Jeg tuller ikke, gjorde det forrige gang også når jeg gikk gravid! Kanskje det er noe jeg mangler i kroppen. Jeg vet det høres helt sprøtt ut, Bare lurte på om det var noen andre?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Du burde gaa til legen og be om aa faa testet blodprosentene dine og finne ut om du har noen vitamin-mangler. Har lest at pica, som du beskriver det ofte har med mangler aa gjoere. Det er ikke normalt.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 hehe... Må le litt.. Selv har jeg helt dilla på persille, henger over vasken og gnur i meg en hel plante eller to. Det er dagens høydepunkt! Hadde dette forrige gang jeg var gravid også! Vet om noen som har spist stearinlys i svangerskapet, så det er nok ikke helt uvanlig det du opplever! Så du får bare kose deg videre, kanskje gjøre det i skjul aå ikke folk tror du er gal;-) Ha en fortsatt fin sommer!
VinterSol+2 Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 antagelig er det noen mineraler du mangler eller noe. hihi ikke uvanlig. før i tida var det et stoff i trykksverte som gjorde at mange ønsket å spise aviser. Dette er et stoff som mange mangler i graviditeten. Det samme gjelder murpuss etc. Selv oppdaget jeg at jeg hadde UVI ved at jeg plutselig bare ønsket å spise sure ting. En kjapp urinprøve satte en stopper for det. Så ta deg gjerne en tur til legen og få en blodprøve du. så får du i deg det du trenger påen sunnere måte:)
Moi 30 -termin 2.juli Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Det ER mineralmangel! Aske, jord og grus er fullt av mineraler, kroppen gir deg nå klar melding!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Takk for flotte svar! Dere er snille! Trodde jeg skulle bli mobbet :-) Takk.
jentebabymom Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 synes det e så deilig med glasspuss, lukte på det.vasker hver dag.gulver og selvfølgelig glassplater ol. vet det ikke er helt bra men jeg må bare.det er min lille rare greie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå