Gå til innhold

Bryllupsundertøy når man har små pupper (sukk.....)

Anbefalte innlegg

Skrevet

SLITER med å finne fint undertøy i min størrelse (75A)... føler at jeg må ha noe med push for i det hele tatt å føle at jeg har pupper (ja to graviditeter og ammerunder har gjort sitt med mine fra før små pupper...). Noen som kan komme med noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Hadde 70 B da jeg giftet meg, litt større enn dine, men ikke det helt store..kjøpte korsett på brudesalongen, og fikk kjempefine pupper;)

Har også en venninne (vet ikke størrelsen hennes), som har ganske små pupper. Hun kjøpte korsett med et slags innlegg, og hun fikk også veldig fine pupper.

Skrevet

velkommen i klubben..75b her au.Jeg klarer ikke å pushe de noe opp under kjolen.Bruker et korsett å da er det vertfall helt håpløst..gørr kjedelig..

Skrevet

Dersom du er i nærheten av Oslo ligger det en butikk oppe ved Egertorget. I øvre slotsgate. Dersom du går opp Karl Johan er det inn til høyre når du kommer opp til Egertorget. Der har jeg vært med en venninne som bruker 80AA hun har aldri funnet BH noe sted som fungerte, der "tømte" hun butikken :)

Det var ikke til bryllup men de var gode på små størrelser. Kjempe hyggelig betjening ;)

Skrevet

Man får kjøpt innlegg til å ha i BHen. Jeg er 75B. Kjøpte innlegg som pushet bra opp, og hadde BH str 75 C under brudekjolen. Så ikke unaturlig ut.

Skrevet

Jeg bruker ofte 70b i stedet for 75a, er ganske like i cupen, men følest litt bedre. Til bryllupet kjøpte jeg en fin, helt vanlig lindex-bh med sånt flytende push-up-greier, og det hjelpte mye. Min mann syns den er kjempefin. Syns lett puppene forsvinner i korsetter ol. Denne er like fin som de superdyre som selges som bryllupsbher.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...