Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

neste uke skal de vurdere om de skal sette igang fødselen min!!! jordmor mente at jeg er hovnet så mye opp i kroppen at det går ut over helsa mi så de må vurdere å få ut lille så jeg kan fungere igjen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei?!?!?! neste uke?§?!!?!?! så spennende!!!! :D :D :D :D :D :D :D

Grattis!!!! npr og hvordan fant du ut dette da??!?!

Skrevet

Så stiilig..får krysse fingrene...:o))

Ikke lenge uansett da...weee:p

Skrevet

jo altså var hos jordmor i dag, trodde bare jeg skulle på en liten samtale da liksom.. men så begynte hun å bekymre seg så ille for mine hovne elefantføtter, tok blodtrykk osv og kunne ikke fatte at jeg var frisk så hoven som bena var... så spurte hun hvordan jeg fungerete med disse bena da og jeg bare nei jeg fungerer liksom ikke akkurat da, får jo nesten ikke til å gå og det er svinondt.. plutselig sier hun at nei jeg tror vi må vurdere om du skal settes igang jeg for du kan ikke fortsette å gå sånn..:S så neste uke skal jeg inn til vurdering:S ææææh .. ganske skummelt egentlig:/

Skrevet

Heldiggris:-)) NÅ vil jeg ha babyen min snart også.

Skrevet

vet ikke om jeg skal føle meg heldig, føler jeg blir snytt for den spenninga det er å oppleve naturlig fødsel.. setter de meg igang så er det liksom så fastsatt også er det jo ekstra vondt har jeg hørt:/ meeeeeeeeeeen å få ut lille skal bli reint himmelskt:D

Skrevet

Ble litt redd jeg nå.. Har også fryktelig mye vann i kroppen, men vil ikke bli satt i gang. Må man?

Skrevet

nei ikke bli redd da, tror ikke du må om du ikke vil:/

de vil vurdere det til meg fordi det går ut over livskvaliteten, får ikke til gå på butikken, stå lenge nok til å lage meg middag osv, er fryktelig vondt og går ikke bort om natten engang, jeg klarer rett og slett ikke fungere normalt.. derfor vil de vurdere å sette igang så jeg tror ikke du må om du ikke vil:)

Skrevet

Jeg kjenner ei som har blitt satt i gang 3 ganger. Hun sa det ikke var så vondt. Kan jo ha litt å si hvordan man blir satt igang også kansje. Det er visst forskjellige måter har jeg hørt. Kan jo hende det blir en fin opplevelse for deg.:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...