Gå til innhold

Uke 41 og 2 dager til termin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt paff da jeg så uke 41 på godmorgen-hilsenen hos BiM i dag! Er jo ikke over termindato, men det stemmer jo side man går ca 40+2 dager (etter som jeg har skjønt da).

Vel uansett - nå nærmer deg seg virkelig uansett hvor lenge jeg går over termindato og det er en hærlig følelse. Har litt troen på at det skal skje rundt termin denne gangen, men det er det jo selvsagt ingen som vet. I dag har jeg mensmurringer og litt bløt avføring (sorry) - så det KAN jo være gode tegn for en varm og tung kropp.

Ha en fin dag alle høygravide og fødeklare og overtidsdamer og i det hele tatt!! Jeg håper det blir mange fødsler denne uken!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til.jeg har 1 dag til termin.har også en del menssmerter,"brenner" nedest i magen.og en del vonde kynnere.

Skrevet

Hva tror du om den jeg får da?

"Du går nå i 42. svangerskapsuke og har -8 dager (-1 uker) til termin mandag 4. juni 2007."

Jeg håper du slipper den, ikke morsomt i det hele tatt.

Men jeg har nå time på sykehus på fredag, så jeg slipper forhåpentligvis å finne ut om det finnes en uke 43 eller om dataen bare klikker da.

Skrevet

Det blir spennende å følge hverandre i dagene som kommer da!!

Og kjære Mamma til 2 - jeg gikk 11 dager over sist og vet at det IKKE er moro i det hele tatt. Håper vi alle tre (og flere som er klar) føder SPORENSTREKS!!! Og at vi alle slipper å se uke 43!!! Og uke 42 for den saks skyld.

Skrevet

Samme her: Uke 41 og 2 dager til termin!! Men her er det ingen tegn på fødsel :( Kjenner meg fryktelig utålmodig!!! Men det er i det minste litt kaldere her i dag!!!! Å det er fantastisk deilig!

Masse lykke til til dere alle sammen! Satser på at noe skjer i løpet av nærmeste fremtid ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...