lenej :o) Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 kjøpte tester fra billigtester, å dem virke ikke! eller, gjør dem det? har ikke hatt tante rød på besøk siden 3 mai, å har gode grunner da å mistenke ting.. men får bare negativ test... ehh.. hææ??? flere? med erfaringer?
Elise og mamma Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 de virket ikke på meg heller... jeg var gravid, men de viste at jeg ikke var det. Kjøpte heller en clearblue fra apoteket.
snuppelure 74 Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Jeg kjøpte også de billigtester -den viste positiv men veldig svak strek
lenej :o) Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2007 jaa.. bestilte noen sånne, men blir vel clear blue da.. bare ikke å få tak på dem her da... såå..
jif baderom Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har nesten aldri mensen nå etter jeg fikk baby jeg. Har typisk 40 dager mellom hver gang og slikt.. Så kan jo hende det er det som skjer med deg også? hihi
lenej :o) Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2007 tvile, er like presis fra første mens etter fødsel, som eg va før sv.skapet. å dess, går jo ikke på no prev, er jo "prøver" nå så.. kan jo være noe da.. men no har eg prikka inn en clearblue-bestilling, så er vel inne i postkassa min om et par dager
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 Fikk tre-3- positive billigstester uten å være gravid. Og mange, mange negative cb-tester da jeg var gravid. Det eneste jeg virkelig stoler på er ul, hehe.
lenej :o) Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. juni 2007 omg... blir litt sprø av dette her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå