Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat snakket med helsestasjonen min.. Jordmora mi er sykemeldt og skal ut i ferie rett ettepå.. Hun kommer tilbake 23.07.. På min termin!! Det er ingen andre jormødre som kunne overta og fikk beskjed om å kontakte fastlegen min..

Jeg var med fastlegen min sist uke på kontroll. Jeg føler meg IKKE trygg på henne! Virker som hun ikke vet helt hva hun gjør.. Hun sa også at hun foretrakk at at jeg gikk til jordmor, men hun kunne ta kontrollene viss ikke jeg fikk jordmor

Jeg er førstegangsfødene og skulle så gjerne hatt en jordmor med litt kunnskap!!

Noen som vet om en privat jordmor? ..og hva det ev. koster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes flere private i oslo, jeg gikk til jordmormatja på frogner (i gamle rødekorskllinikken) de første gangene, utrolige søte og profesjonelle! Men dyre -600 første gang og 400 de resterende, så da jeg fikk bekreftet at jeg kunne ta alle kontrollene på helsestasjonen i bydelen byttet jeg.

Du kan ikke få en time hos jordmor i bydelen ved siden av da? du har jo ikke så lenge igjen :)

Skrevet

Jordmora i nabobydelen var visst fullbooka ifølge hun jeg snakket med i min bydel.. men jeg skal ringe nabobydelen og høre i tilfellt..

Skrevet

Oslojordmor.no - Anbefalles. (jordmor Heidi)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...