Liten gutt i magen<3 Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har hatt så innmari vondt i magen de siste dagene,menssmerter,stikking i underlivet og vondt når jeg reiser meg.Kjenner at det ligger noe nede i bekkenet.Flere som har det slik? Vet at hodet er festet og at det ligger godt nede i bekkenet, men noen som får vondt når de reiser seg eller går? Er i uke 38
Lisa81 blittmamma! Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Yes! Men kjente det mest i uke 35 og fant ut i uke 36 at hodet var festet. Nå kjenner jeg det inni mellom(et par ganger om dagen) Veldig vondt!
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Har hatt det sånn i mange uker jeg, men er ikke like vondt hele tiden. Tror det er helt normalt!
conney skal ha nr 2:) Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Hei, jeg er 28+5 og har hatt det sånn over en uke snart, men jeg har vært hos jordmor for å sjekke om fødsel er i gang.., men det er den ikke enda.. kansje det er den lille som vil komme ut hos deg siden du er så langt på vei?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå