Snupi27 Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 http://www.side2.no/helse/article1108346.ece legen min sa at det ikke var noe farlig å være i sola eller ta solarium.. og noen sier det er farlig.. er det rart man ikke helt veit hva man skal gjøre..
Annie Bailey Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Har hørt at man fortere får pigmentforandringer, men det er jo ikke farlig, men kanskje ikke alltid like pent. Nå er det mange slike undersøkelser som ikke alltid er så veldig seriøse også... Selv har jeg smurt meg med høy faktor og sittet i skyggen, men fått masse farge allikevell.. Så jeg blir ihvertfall lettere brun nå. (orker uansett ikke å være i sola nå.. Jeg er varm nok som det er)
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Eg er i alle fall ute i sola og nyt den til det fulle (men det blir jo mykje skuggesitting sidan det er FOR varmt i sola) - berre du passar på å drikke masse vatn og ikkje bli for varm går det heilt fint å sole seg! Men hugs høg faktor og pass på pigmentflekkar (eg fekk det av solarium, men ikkje i sola)
aprilspøk Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Fosteret bør ikke bli overopphetet, så du bør beskytte magen hvis det er for varmt eller holde deg i skyggen. Solarium ville jeg uansett ikke tatt når jeg er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå