Gå til innhold

Leie bilsete hos IF???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som gjør det? Er dere fornøyde? Er den minste stolen bra? Kan man leie bare den minste stolen og ikke hele pakka??

Takker for svar! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vært VELDIG mye negativt snakk om disse bilstolavtalene den siste tiden! Økonomisk lønner det seg ikke, og setene blir utleid flere ganger på rad, sendt i posten i en plastpose når de sendes tilbake og man vet aldri hva de har vært igjennom... Ville vært veldig skeptisk til å leie - særlig siden det er billigere å kjøpe! :-)

Skrevet

Ja, vi har den avtalen. Vi er veldig tilfreds. Ja, det går an å leie bare en stol. Vi er if pluss kunder og økonomisk ble det veldig billig for oss å ha denne avtalen. Det stemmer ikke det som blir sagt ovenfor. Ja, stolene blir brukt flere ganger, men er inne på verksted mellom hver gang for kontrollering. De blir sendt i esker, godt innpakket. Vi sender dem tilbake i plastposer, men da skal de inn til kontroll likevel.

Anbefales.

Stolen var helt grei den, selv om det ikke var nyeste modell. Var fornøyde med den vi.

Skrevet

Vi har fra IF. Økonomisk hipp som happ som å kjøpe seter (fordelen er ved evt. videresalg av egne seter).

Minste stolen var jeg IKKE fornøyd med. OK på små turer, men var ikke noe god på lengre turer. Da lånte vi sete av svoger, som var mye mer liggende.

Nå har vi sete nr 2, og er godt fornøyd.

Selvsagt kan de nok være leid ut tidligere, men tror likevel at IF kontrollerer setene. Er tross alt de som står for forskikringa hvis noe skjer.

Vi har fått de tilsendt i stor pappeske, innpakket i bobleplast, med bruksanvisning etc.

Skrevet

JA, du sender dem tilbake i plastposer - hvordan tror du Posten behandler de pakkene?? Og det kan være skjulte skader som ikke If kan se, de hiver setene om det er synlige skader ja, men om plasten har fått et støt kan det gjøre at det sprekker i en evt kollisjon, og om selene har blitt belastet kan det gjøre at de ikke holder i en kollisjon..! Selv If sier jo at de ikke har kontroll på hvor mange ganger en stol leies ut, hvordan kunder behandler dem og at de sendes tilbake i en plastpose... Synes selv det er utrolig risikabelt å ta sjansen når det er like billig å spare litt og kjøpe nytt sete..!

Skrevet

jeg leide fra if før. hadde det minste setet. var veldig førnøyd,eneste var at snuppa vokste fort utav det, fordi det ikke var så romslig. det ble trangt ved skuldrene/armene og vi måtte bare kjøpe et nytt..

Skrevet

Vet godt hvordan de behandler pakkene jeg. Har jobbet i postverket i mange år. Men så lenge jeg vet at de er kontrollert etter HVER leie periode og de kommer godt innpakket til meg, så ser jeg på det som sikkert. Men du trenger da for guds skyld ikke å leie dem du da. Dessuten vet jeg ikke helt hvor du kjøper seter. Sparte nesten 2000 kr. på den avtalen vi i forhold til å kjøpe SAMME type seter andre steder.

Skrevet

Hei! Hvor lenge kan man bruke det minste setet?? Og får man ikke nytt før man sender det gamle inn? eller sender de først sete nr 2 hjem til deg??

Skrevet

vi brukte første setet til hun var 9 mnd. Men kan brukes til hun er 1 år. Bare gi beskjed til dem, så kommer ett nytt i løpet av noen få dager og da kun du sende tilbake det du har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...