Gå til innhold

HVa med dere da, barberer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

under armene, trusekanten, leggene etc?

Her barberes det. Menjeg har sett mange som ikke gjør. Min svigersøster går med store dotter under armene og pels på leggene.

så ei flott dame i midten av 30 åra her om dagen. Skikkeig stilig ei, fin i tøyet og greier. Men hun hadde megapels på leggene.

Vet min mor barberer seg, men hunklager også ofte på venniner som går med dotter under armene. Nå er dette snakk om damer passert 60 da, men trodde alle barberte seg jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig gjør jeg det, syntes det er motbydelig å se damer som løfter på armen og det er en stor dott under der......blæh

Skrevet

Her barberes det. Legger, armhuler, bikinilinjen og litt trimmings "der" også. Ikke hele musa da, hehe, men litt MÅ jo tas. Finest det, og mest renslig.

Skrevet

Usj, ja her barberes det både her og der. Har også ei svigersøster som ikke er så nøye på sånt, hadde tom. store dusker under armene i sin brors bryllup, og man så det godt! Ikke pent nei.

Skrevet

her barberes det. er ekkelt med masse hår overalt på damer.

Skrevet

Har ikke den store hårveksten, men JA jeg tar bort alt overflødig hår...

Ser jo penest ut da...men øyenbrynene de barberer jeg ikke bort...så et program sist av ei dame som gjorde det hoho

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...