Gå til innhold

Gråter hver dag=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå gråter jeg hver eneste dag! Blir så lei meg innimellom at jeg bare begynner og stor hyle. Samboern min trøster så godt han kan stakkarn. Det som setter det i gang kan være vad som helst egentlig, for at bhn klemmer, for at jeg ikke får trekkt pusten. Får panikk innimellom for at det er så varmt. Jeg er utålmodig fra starten av, men nå har det tatt helt av.

Gleder meg så til bebien er ute at det gjør vondt i hele kroppen. Så gruer jeg meg for sommeren som kommer til og bli så lang. Termin 18 august. To måneder igjen med kynnere, bekkenløsning, migrene og varme. Kynnere og bekkenløsning greit nok, men migrenen tar livet av meg innimellom.

Svigerinnene mine har fått bebiene sine allerde, og jeg klarer liksom ikke og glede meg så mye for dem. Selvfølgelig er jeg glad for nurkene som kommet, men jeg må vente.

Har blitt sjalu som inni granskogen! At jeg ikke får nok oppmerksomhet etc etc. Føler meg som en sutrete to åring som ikke får viljen min.

De andre har gått igjenom ganske så tøffe svangerskap og alle er glade for at endte vel!

De er 2e gangs mens jeg er 1 gangs og er dritnervøs og redd for det som skal skje. Dette er stort for meg også, men ingen bryr seg om det etter som et jeg har et relativt smertefritt svangerskap. (bank i bordet)

Og mamman min er så langt borte=( beordret henne og komme til meg i hvertfall en gang til i sommer før fødselen for jeg også trengte litt stell.Håper at hun gjør det...

Huff det blev langt, takk for at dere leste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da !!!

Det hørtes ikke godt ut å være deg nå nei!

Jeg oxo venter første mann å har lett for å grine ,,,, det er vel disse hormonene som topper tror jeg !!

Men ikke vær redd du,,, hørt så mange fine fødsels opplevelser her inne. Uansett er det smerte som går over å tenk på hvor godt det helt sikkert føles så fort du får ditt barn i armkroken din.... Ååååå det gleder jeg meg til!

Ta det du leser her inne med en klype salt,,,, å tenk heller på alt det gode som kommer med denne fødselen.

Å da skal jeg love deg at du vil få for mye oppmerksomhet, alle vil komme å beundre ditt barn :-)

Skjønner du trenger litt oppmerksomhet , det gjør vi alle som vagger rundt. Om du ikke har noen i nærheten å snakke med kjøp deg noe godt å koos deg med deg selv :-)...kansje en bok,,, ? om livet etter fødselen ?

Lykke til , håper du oxo får gleder å tenke på tilbake i svangerskapet ditt !!

Skrevet

høres ut som meg du...

Skrevet

Takk for svar! Jeg blir bare så oppgitt over meg selv. Vil jo ikke være sånn. Håper det letter litt snart når bebien synker og samboer har ferie=) Det skal nok gå bra. Fødselen gleder jeg meg til og alt etter kommer og gå bra, men det er nå jeg sliter litt. Sommeren føles bare så uendelig lang!

Nå har jeg ordnet litt hjemme i hvertfall, føles litt bedre nå. Laget citronsaft akkurat=)

3 l vann

2 kg sukker

fem sitroner ( som skjæres opp)

30 g cirtronsyre

3 l vann og 2 kg sukker kokes sammen. Dra kjelen av platen og skjær opp fem citroner og ha oppi vannet. Mos det rundt litt med en visp. La det stå og trekke over natten fex. Bland ut 30 g citronsyre i en kopp med vann og bland i saften. Sil alt i en grov sil. Så helles det opp på flasker. Frys det gjerne. Ellers muggner det om man ikke drikker alt på en gang da=) Det er jo ikke tillsatt noe konserveringsmiddel

Hugs n kisses

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...