Amy85 Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Etter to mislykkede forsøk på å få tak i brudgomsdress til mannen, endte vi opp på Agape. Er ikke supermye å velge i her nede, men dress måtte vi jo ha, og Agape hadde en veldig fin en. Jeg hadde fått malene til min kommende ektemann hos en annen brudesalong vi var hos, og i og med at vi bor langt fra brudesalongen, så tok jeg bare med målene en dag jeg skulle den veien. Det ble selvfølgelig galt, for agape måtte ta målene selv, så min mann måtte ta fri fra jobb for å reise inn å ta nøyaktig de samme målene... Dette var en del uker siden. Og i og med at vi hadde blitt skuffa i to tiligere salonger, så sa jeg at de var NØDT til å love at de skulle ordne dressen til oss, for vi hadde ikke mer tid på å lete. Joda, det var ingen problem. De skulle ha den der om en uke. Men to uker gikk, og da vi ringte var den så klart ikke kommet. Virket som om de hadde glemt å bestille den, og de lovet at den skulle komme i denne uka. Men i går ringte mannen til dem, og da sa de at de skulle ha den klar den 20.juni! Det er tre dager før bryllupet vårt, og vi aner ikke om de holder ord denne gangen heller, og han får jo ikke prøvd den før bryllupet! Blir så stressa av dette, og aner ikke hva jeg skal gjøre. Skal jeg stole på dem denne gangen? Det er jo bare 11 dager igjen til den store dagen, så det er jo klin umulig å få tak i andre steder... Skikkelig irritert på Agape nå. Greit har de mange kunder nå om sommeren, men de må jo for søren holde ord når de lover noe dyrt og hellig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå