LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Har en helt fin bilstol, 3 år gammel, fra 8-18 kg som har vært lite brukt (ekstrastol i besteforeldrebil). Syns det er for galt å bare kaste den, men hvor i himmelens navn skal jeg gjøre av den? Ringte asylmottaket, men der er det jo ingen som har bil så det var uintressangt. Liker ikke tanken på å kaste den, er jo en ok stol som noen garantert hadde satt pris på, men hvordan nå disse "noen"....
Fraggelhysa! Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Hvilket merke er det? Vi kunne trengt en bilstol å hatt hos besteforeldre, kunne du tenkt deg å selge den?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2007 Heter Basic Challenger Envelopper, kjøpt for ca 1200 i 2004. Skal ikke ha noe for den, men den må i såfall sendes, så for frakten er den din. :-P Det står at den er fra 0-4 år, men ville ikke brukt den under 6 mnd, selv om det er innleggspute til de helt små. Både fremovervendt og bakovervendt. Skal se om jeg finner en link/bilde.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2007 http://www.toymania.com.br/site/prod-detail.cfm?IDprod=16491112&AffiliateID=5816&parceiro=bondfaro det var det nærmeste jeg fant, men den vi har er det marint motiv på, i hvitt og blått. Puta inni er nesten ikke brukt, den ble tatt ut fort, mens trekket på resten av stolen er litt falmet av sol og èn vask tror jeg.. Ellers ok.
SOMMER :) Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Kan levere den til gjenbruk. Eller gi den til fretex... :-)
futte (tm) Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Legg den ut som "Gis bort" på finn.no. Da forsvinner ting fort
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2007 Gjenbruk? Hvor? Hvordan? Bor på bøgda, så om det innebærer å måtte reise med fly for å få levert den går vel miljøinninga opp i spinninga... :-S
Fraggelhysa! Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 Han er 16 mnd, det så jo helt ok ut. Prøvde å sende deg PM men innboksen din var full?
SOMMER :) Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 Vet bare at i Oslo er det slik at man kan levere til gjenbruk på Grønnmo (renovasjonsetaten). De leverer også til fretex. Er kanskje noe lignenede i andre kommuner. Men ser du har fått mange andre forslag her også... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå