Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble satt i gang to uker før termin, tirsdag 22 mai kl 0900. fødte samme dag kl 2010 en nydelig liten prinsesse på 50 cm og 3168:) Hadde hørt mye negativt om å bli satt i gang før tiden men for meg var det en positiv opplevelse, gikk mye bedre en min første fødsel som varte et døgn. Nå ble fødselen satt til 4 timer og hadde bare pressrier i 10 min:) Nyter nå tiden hjemme med mine to prinsesser, Ingrid Helena på 2 år og lille Mina:) GLED DERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei så hyggelig da:) gratulerer så mye og kos dere masse i den fine tiden:) hvorfor ble du satt i gang tidligere?

klem

Skrevet

å GRATULERER så masse! :) Du er så heldig! :) jeg blir så sinnsykt sjalu!

Jeg vil også ha babyen min!!!!! *VRÆÆL*

men du?? det er vel ikke muligheter for at du kan dele litt fødestøv?? :) :) :)

(hehe. nå er jeg villig til å prøve alt)

Skrevet

På grunn av at min første fødsel ble litt dramatisk, skuldrene satt fast og jeg fikk total reptur. Hun var rett og slett for stor for meg å føde!! Hun var 3820!! Jeg hadde egentlig fått keisersnitt men hadde lyst på en positiv fødselsopplevelse, så jeg ble satt igang litt før sånn at hun ikke skulle bli så stor:) Og en positiv opplevelse fikk jeg jo, klarte meg uten epudiral, men lystgass er bra å ha:))

Skrevet

fødestøv er herved utdelt;) LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...