anne tveit Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Ble satt i gang to uker før termin, tirsdag 22 mai kl 0900. fødte samme dag kl 2010 en nydelig liten prinsesse på 50 cm og 3168:) Hadde hørt mye negativt om å bli satt i gang før tiden men for meg var det en positiv opplevelse, gikk mye bedre en min første fødsel som varte et døgn. Nå ble fødselen satt til 4 timer og hadde bare pressrier i 10 min:) Nyter nå tiden hjemme med mine to prinsesser, Ingrid Helena på 2 år og lille Mina:) GLED DERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gadiana- 1 dag på overtid Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 hei hei så hyggelig da:) gratulerer så mye og kos dere masse i den fine tiden:) hvorfor ble du satt i gang tidligere? klem
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 å GRATULERER så masse! Du er så heldig! jeg blir så sinnsykt sjalu! Jeg vil også ha babyen min!!!!! *VRÆÆL* men du?? det er vel ikke muligheter for at du kan dele litt fødestøv?? :) (hehe. nå er jeg villig til å prøve alt)
anne tveit Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2007 På grunn av at min første fødsel ble litt dramatisk, skuldrene satt fast og jeg fikk total reptur. Hun var rett og slett for stor for meg å føde!! Hun var 3820!! Jeg hadde egentlig fått keisersnitt men hadde lyst på en positiv fødselsopplevelse, så jeg ble satt igang litt før sånn at hun ikke skulle bli så stor:) Og en positiv opplevelse fikk jeg jo, klarte meg uten epudiral, men lystgass er bra å ha:))
anne tveit Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2007 fødestøv er herved utdelt;) LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå